Przykładowe realizacje

zobacz
o mnie
Logo oxyTerapia

Dużym atutem współpracy jest pomoc w efektywnym dysponowaniu budżetem marketingowym oraz kompleksowe podejście do realizowanych działań.

Realizowane między innymi:

wspacie zarządzania
strona interenetowa
content marketing
pozycjonowanie serwisu
reklama Google Ads
reklama Facebook
email marketing

oxyTerapia

Cel: wsparcie przy budowie sieci partnerskiej oraz w promocji lokalnych punktów.
Sieć Partnerska oxyTerapia wspiera uruchamianie punktów z komorami hiperbarycznymi. Rozpoczęła swoją działalność w 2018r. Czas współpracy: 4 lata

Miałem przyjemność uczestniczyć od samego początku w pracach przy projektowaniu założeń dla sieci. Opracowałem wizerunek sieci oraz uruchomiłem i prowadziłem działania reklamowe. Prace przy projekcie obejmowały między innymi:

  • Opracowanie wizerunku sieci.
  • Wsparcie przy projektowaniu strategii.
  • Zaprojektowanie i uruchomienie serwisu.
  • Działania pozycjonujące serwis (SEO).
  • Uruchomienie i prowadzenie kampanii reklamowych, (SEM, kampanie reklamowe FB).
  • Opracowanie materiałów graficznych.
  • Opracowanie treści do serwisu.
  • Realizacja materiału video.
  • Prowadzenie profilu na Facebook-u.
  • Uruchomienie systemu email marketingu.

Szczególnie istotne elementy współpracy:
Zbudowanie identyfikacji wizualnej sieci i części marketingowej podręcznika operacyjnego.
Opracowanie konwersji i skuteczne prowadzanie działań reklamowych w google ads i na facebook-u.
Budowa serwisu internetowego od podstaw wraz z opracowaniem treści.
Zbudowanie zasięgów pozwalających na skuteczne pozyskiwanie Partnerów sieci.

komora hiperbaryczna oxyterapia
logo Majsterpol

Uwzględniając profesjonalizm, kreatywność i zaangażowanie, jak również elastyczność i otwartość na wszelkie sugestie rekomendujemy usługi Siódmy Punkt Rafał Wawak jako solidnego Partnera...     

Realizowane między innymi:

pozycjonowanie serwisu
content marketing

MajsterPol

Cel: wsparcie producenta w zorganizowaniu działań marketingowych.
Producent chemii budowlanej działający na rynku od 1998 roku. Głównym celem współpracy było zwiększenie zasięgów w sieci i propagowanie marki MajsterPol. Podczas współpracy udało się zbudować najdynamiczniej rozwijający się w branży kanał na youtube oraz wypozycjonować serwis na najważniejsze wyrażenia. Ważnym elementem współpracy było również opracowanie materiałów drukowanych w tym katalogów i cenników. Czas współpracy: 4,5 roku
Między innymi realizowałem:

  • Przebudowa i aktualizacja serwisu.
  • Pozycjonowanie serwisu.
  • Uruchomienie i prowadzenie kanału na yt; zrealizowanie 36 materiałów video w tym filmy, animacje 2D i animacje 3D.
  • Opracowanie katalogów, cenników i innych materiałów graficznych.

Szczególnie istotne elementy współpracy:
Kanał na youtube - ponad 4,6 tysiąca subskrypcji, ponad 3,8 miliona wyświetleń
Wypozycjonowanie serwisu na najważniejsze wyrażenia kluczowe.
Kompletne opracowanie materiałów drukowanych - katalogów, cenników, ulotek.

Majsterpol
logo Eltrans Baterie

Działania podejmowane przez Pana Rafała cechuje kreatywność, poparta dużym doświadczeniem. Współpracę tą cenimy również za kompleksowe podejście i za skupienie na efektach.

Realizowane między innymi:

wspacie zarządzania
content marketing
pozycjonowanie serwisu

Eltrans Baterie

Cel: wsparcie marketingu i sprzedaży oraz wsparcie w zmianie profilu firmy.
Firma świadcząca usługi naprawy prostowników i specjalistycznych podzespołów elektronicznych. Rozwijająca dział produkcyjny specjalistycznych urządzeń do serwisu baterii. Głównym celem współpracy było wsparcie budowy działu produkcyjnego, zarówno w zakresie założeń dotyczących produktów, polityki cenowej, marketingu, jak również prowadzenia sprzedaży. Czas współpracy: 6 lat

Między innymi realizowałem:

  • Wizualizacje prezentujące produkty.
  • Serwis internetowy.
  • Realizacje materiałów video.
  • Instrukcje, materiały graficzne.

Szczególnie istotne elementy współpracy:
Zbudowanie marketingu pod rozwój działu produkcyjnego.
Współpraca przy kształtowaniu polityki cenowej.
Opracowanie prezentacji produktów.
Dopinanie sprzedaży produktów gotowych.

Testowanie baterii Eltrans
logo Willa Tatiana

Uruchomione systemy konwersji i dostęp do narzędzi analitycznych nie pozostawia wątpliwości, co do skuteczności prowadzonych działań... Podsumowując rekomenduję współpracę z Panem Rafałem Wawakiem właścicielem firmy 7punkt, ponieważ zawsze możemy liczyć na jego wsparcie, merytoryczne i kreatywne uwagi...     

Realizowane między innymi:

wspacie zarządzania
content marketing
pozycjonowanie serwisu
reklama Google Ads
reklama Facebook
email marketing

Willa Tatiana

Cel: opracowanie i wdrożenie działań marketingowych na rynku turystycznym.
Przebudowa serwisu, zaprojektowanie i wdrożenie systemu rezerwacyjnego. Opracowanie konwersji i prowadzenie świadczeń reklamowych. Prowadzenie profili społecznościowych. Głównym celem współpracy było uporządkowanie i zwiększenie skuteczności prowadzonych działań marketingowych. Czas współpracy: 4 lata

Między innymi realizowałem:

  • Przeprojektowanie i wdrożenie nowego serwisu.
  • Zaprojektowanie systemu rezerwacji.
  • Uruchomienie konwersji.
  • Przebudowanie i prowadzenie kampanii google Ads.
  • Prowadzenie profilu Facebook w tym realizacja kampanii.
  • Realizacja materiałów video i uruchomienie kanału na youTube.
  • Prowadzenie działań pozycjonujących.
  • Uruchomienie email marketingu.

Szczególnie istotne elementy współpracy:
Uruchomienie systemu rezerwacji online, wdrożenie konwersji i zwiększenie efektywności prowadzonych działań reklamowych.
Zwiększenie ruchu w serwisie o prawie 70%, przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości odbić z 45% do 21%.
Znaczące zautomatyzowanie obsługi i sprzedaży poprzez wdrożenie systemu rezerwacji oraz rozbudowanie treści prezentujących ofertę.

Tatiana Boutique
logo Dom Modelowy

Dom Modelowy - akcja marketingowa

Akcja reklamowa, w której na parkingu hipermarketu w Jankach pod Warszawą, został postawiony dom jednorodzinny. W akcji wzięło udział ponad 40 firm z rynku budowlanego i wyposażenia wnętrz. Głównym celem akcji było uruchomienie eventu reklamowego obejmującego wybudowanie domu modelowego oraz powiązane z tą akcją działania promocyjne w internecie. Czas trwania akcji: 2 lata.

Między innymi realizowałem:

  • Opracowanie planu akcji oraz oferty dla Partnerów.
  • Pozyskanie Partnerów akcji; materiałów i świadczeń finansowych.
  • Nadzór nad budową obiektu.
  • Nadzór nad realizacją materiałów video i prowadzenie kanału na youtube.
  • Zarządzenie obiektem, personelem, eventami.
  • Realizacja promocji w internecie.
  • Nadzór nad likwidacją obiektu.

Akcję prowadziłem od etapu opracowania koncepcji, pozyskania Partnerów, poprzez jej realizację i prowadzenie aż po zamknięcie i likwidację domu. Zdecydowaną większość prac związanych z organizacją, marketingiem i sprzedażą wykonywałem osobiście. Udało mi się do udziału w tej akcji zaprosić ponad 40 producentów.
Szczególnie istotne elementy współpracy:
Kanał na youtube: ponad 4 tys. subskrypcji, ponad 5,5 mln wyświetleń.
Ilość osób, które odwiedziły dom modelowy: 17 163 gości.
Akcja została opisana w 33 publikacjach drukowanych, co stanowi zasięg ponad 1mln egzemplarzy.
Akcja została opisana w 381 publikacjach internetowych.

Dom Modelowy w Jankach

Realizowane projekty

Akademia Lokalnej Firmy i Akademia Hotelu są programami, w których pomagam wdrożyć krok po kroku skuteczne działania marketingowe.

Kanał edukacyjny

Produkcje video prezentujące skuteczne działania marketingowe dla lokalnych firm usługowych.