Dużym atutem współpracy jest pomoc w efektywnym dysponowaniu budżetem marketingowym oraz kompleksowe podejście do realizowanych działań.
Realizowane między innymi:
Cel: wsparcie przy budowie sieci partnerskiej oraz w promocji lokalnych punktów.
Sieć Partnerska oxyTerapia wspiera uruchamianie punktów z komorami hiperbarycznymi. Rozpoczęła swoją działalność w 2018r. Czas współpracy: 4 lata
Miałem przyjemność uczestniczyć od samego początku w pracach przy projektowaniu założeń dla sieci. Opracowałem wizerunek sieci oraz uruchomiłem i prowadziłem działania reklamowe. Prace przy projekcie obejmowały między innymi:
Szczególnie istotne elementy współpracy:
Zbudowanie identyfikacji wizualnej sieci i części marketingowej podręcznika operacyjnego.
Opracowanie konwersji i skuteczne prowadzanie działań reklamowych w google ads i na facebook-u.
Budowa serwisu internetowego od podstaw wraz z opracowaniem treści.
Zbudowanie zasięgów pozwalających na skuteczne pozyskiwanie Partnerów sieci.
Uwzględniając profesjonalizm, kreatywność i zaangażowanie, jak również elastyczność i otwartość na wszelkie sugestie rekomendujemy usługi Siódmy Punkt Rafał Wawak jako solidnego Partnera...
Realizowane między innymi:
Cel: wsparcie producenta w zorganizowaniu działań marketingowych.
Producent chemii budowlanej działający na rynku od 1998 roku.
Głównym celem współpracy było zwiększenie zasięgów w sieci i propagowanie marki MajsterPol. Podczas współpracy udało się zbudować najdynamiczniej rozwijający się w branży kanał na youtube oraz wypozycjonować serwis na najważniejsze wyrażenia. Ważnym elementem współpracy było również opracowanie materiałów drukowanych w tym katalogów i cenników. Czas współpracy: 4,5 roku
Między innymi realizowałem:
Szczególnie istotne elementy współpracy:
Kanał na youtube - ponad 4,6 tysiąca subskrypcji, ponad 3,8 miliona wyświetleń
Wypozycjonowanie serwisu na najważniejsze wyrażenia kluczowe.
Kompletne opracowanie materiałów drukowanych - katalogów, cenników, ulotek.
Działania podejmowane przez Pana Rafała cechuje kreatywność, poparta dużym doświadczeniem. Współpracę tą cenimy również za kompleksowe podejście i za skupienie na efektach.
Realizowane między innymi:
Cel: wsparcie marketingu i sprzedaży oraz wsparcie w zmianie profilu firmy.
Firma świadcząca usługi naprawy prostowników i specjalistycznych podzespołów elektronicznych. Rozwijająca dział produkcyjny specjalistycznych urządzeń do serwisu baterii. Głównym celem współpracy było wsparcie budowy działu produkcyjnego, zarówno w zakresie założeń dotyczących produktów, polityki cenowej, marketingu, jak również prowadzenia sprzedaży. Czas współpracy: 6 lat
Między innymi realizowałem:
Szczególnie istotne elementy współpracy:
Zbudowanie marketingu pod rozwój działu produkcyjnego.
Współpraca przy kształtowaniu polityki cenowej.
Opracowanie prezentacji produktów.
Dopinanie sprzedaży produktów gotowych.
Uruchomione systemy konwersji i dostęp do narzędzi analitycznych nie pozostawia wątpliwości, co do skuteczności prowadzonych działań... Podsumowując rekomenduję współpracę z Panem Rafałem Wawakiem właścicielem firmy 7punkt, ponieważ zawsze możemy liczyć na jego wsparcie, merytoryczne i kreatywne uwagi...
Realizowane między innymi:
Cel: opracowanie i wdrożenie działań marketingowych na rynku turystycznym.
Przebudowa serwisu, zaprojektowanie i wdrożenie systemu rezerwacyjnego. Opracowanie konwersji i prowadzenie świadczeń reklamowych. Prowadzenie profili społecznościowych.
Głównym celem współpracy było uporządkowanie i zwiększenie skuteczności prowadzonych działań marketingowych. Czas współpracy: 4 lata
Między innymi realizowałem:
Szczególnie istotne elementy współpracy:
Uruchomienie systemu rezerwacji online, wdrożenie konwersji i zwiększenie efektywności prowadzonych działań reklamowych.
Zwiększenie ruchu w serwisie o prawie 70%, przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości odbić z 45% do 21%.
Znaczące zautomatyzowanie obsługi i sprzedaży poprzez wdrożenie systemu rezerwacji oraz rozbudowanie treści prezentujących ofertę.
Akcja reklamowa, w której na parkingu hipermarketu w Jankach pod Warszawą, został postawiony dom jednorodzinny. W akcji wzięło udział ponad 40 firm z rynku budowlanego i wyposażenia wnętrz. Głównym celem akcji było uruchomienie eventu reklamowego obejmującego wybudowanie domu modelowego oraz powiązane z tą akcją działania promocyjne w internecie. Czas trwania akcji: 2 lata.
Między innymi realizowałem:
Akcję prowadziłem od etapu opracowania koncepcji, pozyskania Partnerów, poprzez jej realizację i prowadzenie aż po zamknięcie i likwidację domu. Zdecydowaną większość prac związanych z organizacją, marketingiem i sprzedażą wykonywałem osobiście. Udało mi się do udziału w tej akcji zaprosić ponad 40 producentów.
Szczególnie istotne elementy współpracy:
Kanał na youtube: ponad 4 tys. subskrypcji, ponad 5,5 mln wyświetleń.
Ilość osób, które odwiedziły dom modelowy: 17 163 gości.
Akcja została opisana w 33 publikacjach drukowanych, co stanowi zasięg ponad 1mln egzemplarzy.
Akcja została opisana w 381 publikacjach internetowych.