7punkt

Rafał Wawak

o mnie

Codziennie dopracowuję zgłębione już zagadnienia i poznaję nowe możliwości. Nauka jest moją pasją, a praktyczne wykorzystanie poznanych zagadnień wspaniałym wyzwaniem. Zajmuję się projektowaniem, koordynacją oraz weryfikacją podjętych działań. Mogę zorganizować pracę zespołu, zarządzać nim, a jeżeli zajdzie taka potrzeba, osobiście wykonać określone działanie.

przykładowe
realizacje

7punkt

Rafał Wawak

o mnie

Dzięki szerokiemu podejściu nie jestem zorientowany na jeden kierunek marketingowy, a na efekty do osiągnięcia których należy sięgnąć po konkretne narzędzia. Codziennie dopracowuję zgłębione już zagadnienia i poznaję nowe możliwości. Nauka jest moją pasją, a praktyczne wykorzystanie poznanych zagadnień wspaniałym wyzwaniem. Zajmuję się projektowaniem, koordynacją oraz weryfikacją podjętych działań. Mogę zorganizować pracę zespołu, zarządzać nim, a jeżeli zajdzie taka potrzeba, osobiście wykonać określone działanie.

7punkt

Rafał Wawak

o mnie

Dzięki szerokiemu podejściu nie jestem zorientowany na jeden kierunek marketingowy, a na efekty do osiągnięcia których należy sięgnąć po konkretne narzędzia. Codziennie dopracowuję zgłębione już zagadnienia i poznaję nowe możliwości. Nauka jest moją pasją, a praktyczne wykorzystanie poznanych zagadnień wspaniałym wyzwaniem. Zajmuję się projektowaniem, koordynacją oraz weryfikacją podjętych działań. Mogę zorganizować pracę zespołu, zarządzać nim, a jeżeli zajdzie taka potrzeba, osobiście wykonać określone działanie.

Kiedy mogę Ci pomóc?

pomoc
  • Szukasz pomysłu na marketing w swojej firmie?
  • Chcesz zweryfikować, czy koszty ponoszone na działania promocyjne mają uzasadnienie?
  • Potrzebujesz uruchomić konkretne działania marketingowe?
  • A może chciałbyś zwiększyć skuteczność podejmowanych już działań?
pytanie

Szukasz pomysłu na marketing w swojej firmie?

pytanie

Chcesz zweryfikować, czy koszty ponoszone na działania promocyjne mają uzasadnienie?

pytanie

Potrzebujesz uruchomić konkretne działania marketingowe?

pytanie

A może chciałbyś zwiększyć skuteczność podejmowanych już działań?

Co mogę zagwarantować?

gwarancja
  • Pomogę Ci wybrać najefektywniejsze formy promocji; nie pobieram opłat od wielkości budżetów na prowadzone kampanie i nie sprzedaję jednej usługi promocyjnej. Dla mnie jedynym celem jest efekt, do którego osiągnięcia należy wykorzystać określone narzędzia.
  • Jeżeli jakieś podejmowane działania są nieefektywne, powiem Ci o tym. Uzasadnię dlaczego, pomogę wdrożyć narzędzia ułatwiające utrzymanie kontroli i podpowiem jak lepiej zagospodarować energię i środki finansowe.
  • Zyskasz kontrolę nad wydawanymi środkami na działania marketingowe; wydajesz pieniądze na google Ads, pozycjonowanie ale nie wiesz czy jest to wykonywane właściwie i przekłada się na sprzedaż? Pomogę Ci to sprawdzić i określić wymagania względem podmiotów, które to realizują.
  • Pomogę Ci możliwie najefektywniej wykorzystać środki na realizowane działanie. Dotyczy to zarówno maksymalnego wykorzystania możliwości danego działania. Jak również wykorzystania jego potencjału przy innych działaniach.
  • Najwięcej firmy tracą przez rozwleczony proces wdrażania pomysłów. Zwiększę Twoją efektywność korzystając ze sprawdzonych podwykonawców i freelancerów, a jeżeli zajdzie taka potrzeba to podwinę rękawy i sam zrealizuję niezbędne działania. ;)
gwarancja

Pomogę Ci wybrać najefektywniejsze formy promocji; nie pobieram opłat od wielkości budżetów na prowadzone kampanie i nie sprzedaję jednej usługi promocyjnej. Dla mnie jedynym celem jest efekt, do którego osiągnięcia należy wykorzystać określone narzędzia.

gwarancja

Jeżeli jakieś podejmowane działania są nieefektywne, powiem Ci o tym. Uzasadnię dlaczego, pomogę wdrożyć narzędzia ułatwiające utrzymanie kontroli i podpowiem jak lepiej zagospodarować energię i środki finansowe.

gwarancja

Zyskasz kontrolę nad wydawanymi środkami na działania marketingowe; wydajesz pieniądze na google Ads, pozycjonowanie ale nie wiesz czy jest to wykonywane właściwie i przynosi odpowiedni efekt? Pomogę Ci to sprawdzić i określić wymagania względem podmiotów, które to realizują.

gwarancja

Pomogę Ci możliwie najefektywniej wykorzystać środki na realizowane działanie. Dotyczy to zarówno maksymalnego wykorzystania możliwości danego działania. Jak również wykorzystania jego potencjału przy innych działaniach.

gwarancja

Najwięcej firmy tracą przez rozwleczony proces wdrażania pomysłów. Zwiększę Twoją efektywność korzystając ze sprawdzonych podwykonawców i freelancerów, a jeżeli zajdzie taka potrzeba to podwinę rękawy i sam zrealizuję niezbędne działania. ;)

Realizowane projekty

Akademia Lokalnej Firmy i Akademia Hotelu są programami, w których pomagam wdrożyć krok po kroku skuteczne działania marketingowe.

Kanał edukacyjny

Produkcje video prezentujące skuteczne działania marketingowe dla lokalnych firm usługowych.

książka

Jak rozwinąć firmę usługową
i skutecznie pozyskiwać klientów?

  • Poznaj 7 zasad, które stosują przedsiębiorcy osiągający sukces.
  • Wprowadź dobre praktyki w swojej firmie.
  • Dowiedz się, jakie działania reklamowe przełożą się na rozwój Twojej firmy.
  • Naucz się weryfikować prace marketingowe, które zlecasz innym.
  • Świadomie i skutecznie rozwijaj swoją firmę.

Posiadane umiejętności
i doświadczenie

Wsparcie zarządzania przy projektowaniu działań promocyjnych.

wsparcie zarządzania

Zanim podejmie się decyzję o wydaniu pieniędzy na nowe działania promocyjne należy odpowiedzieć sobie na trzy pytania:

Czy wykorzystujesz aktualne możliwości w zakresie zwiększania sprzedaży?

Czy Twoja firma jest gotowa na obsługę określonych działań promocyjnych?

Czy wiesz do kogo i w jaki sposób chcesz trafić?

Czy znasz swoje miejsce na rynku oraz słabe i mocne strony swojej konkurencji?

Głównym celem podejmowania działań promocyjnych jest sprzedaż. Osiągnięcie tego celu to odpowiednio dobrane i zaprojektowane działania marketingowe, ale również właściwa obsługa efektów tych działań. Dlatego, zanim wyda się pieniądze na konkretne działania, należy ustalić, czy są stworzone odpowiednie warunki, aby takie działania były możliwie najefektywniejsze i w efekcie owocowały sprzedażą.

Mam doświadczenie w zarządzaniu firmą, projektami i organizacją sprzedaży. W swoim doświadczeniu zawodowym kierowałem zespołem, jak również osobiście realizowałem działania sprzedażowe. Opracowywałem strategie marketingowe, tworząc między innymi profile klientów, lejki sprzedażowe i wdrażałem narzędzia usprawniające działanie i efektywność firm. Z doświadczenia wiem, że poprawiając prowadzone już działania, można często osiągnąć lepsze efekty sprzedażowe, niż wydając olbrzymie budżety na uruchamianie nowych działań promocyjnych. Można również szybko wydać duże budżety na działania promocyjne z miernym wynikiem, kiedy firma działa bez planu i ma niedociągnięcia na kolejnych etapach obsługi.

Projektowanie i aktualizacja serwisu internetowego.

projektowanie serwisu

Podstawowym narzędziem marketingowym jest serwis internetowy. Pozwala on pozyskać nowych klientów, ale również może być decydującym czynnikiem, motywującym klienta do podjęcia współpracy. Warto zatem odpowiedzieć sobie na pytania:

Czy Twój serwis internetowy wzmacnia chęć zakupową u Twoich obecnych klientów?

Czy jest on przygotowany tak, aby skutecznie pozyskać nowych klientów?

Serwis internetowy posiada już niemal każda firma. Klienci przeskakują przez kolejne strony szukając czegoś, co trafi w ich potrzeby. Ważne jest, aby właśnie Twój serwis odpowiadał na potrzeby potencjalnych klientów i motywował ich do podjęcia decyzji zakupowych. Aby serwis spełniał te oczekiwania musi być dobrze zaprojektowany zarówno wizualnie, jak i pod kątem użytkowym.

Mam doświadczenie w projektowaniu serwisów firmowych i produktowych oraz poprawianiu efektywności istniejących już stron. Do projektowania serwisów używam oprogramowania Adobe XD. Kładę nacisk na tworzenie stron docelowych, odpowiadających na oczekiwania klientów oraz na tworzenie systemów konwersji.

Adobe XD

Widoczność w sieci.

projektowanie serwisu

Jednak najpiękniejszy i najlepiej zaprojektowany użytkowo serwis ma wyłącznie sens, kiedy trafią do niego użytkownicy. Dlatego kolejnym ważnym pytaniem jest:

Czy można Cię znaleźć w internecie?

Celem w większości przypadków są wysokie pozycje w naturalnych wynikach google. Aby to osiągnąć, należy zacząć od samego serwisu i tak zwanego SEO, a następnie prowadzić systematyczne działania pozycjonujące oraz świadomie budować bazę zewnętrznych linków.

Mam wiedzę z zakresu dostosowania serwisu zgodnie z wytycznymi google oraz doświadczenie w realizacji działań pozycjonujących. Do prac przy pozycjonowaniu używam między innymi: Semstorm, narzędzia SEO Powersuite, narzędzi Google: Google Analytics, Google Search Console

SemstormSEO Powersuite

Realizacja serwisu i jego rozbudowa.

realizacja serwisu

Mając prototyp i założenia dotyczące SEO pozostaje złożenie serwisu. Mam wiedzę obejmującą HTML-a, CSS-a, JavaScript, umożliwiającą koordynację prac nad większymi projektami. Mniejsze projekty realizuję używając Bootstrap-a oraz oprogramowania Adobe Dreamweaver. Serwis udostępniam na CMS-ie WordPress.

DreamweaverWordpress

Promocja w sieci.

promowanie w internecie

Uzyskanie naturalnych wyników serwisu wymaga czasu i nie zawsze może być uzasadnione finansowo. Warto zatem sięgnąć po szybsze sposoby pozyskania klientów.

Czy chcesz szybko uruchomić sprzedaż w internecie, kierując reklamę do konkretnych grup odbiorców?

Potężne możliwości daje nam płatna promocja w Google, czy reklama na Facebook-u.

Mam doświadczenie w opracowaniu konwersji i realizacji kampanii w Google Ads oraz Menadżerze Reklam Facebook-a. Do weryfikacji zachowań użytkowników w serwisie wykorzystuję Google Analytics, wspomagając się Google Tag Menadżerem.

Google AnalyticsGoogle Tag Manager

Społeczności i inne kanały dystrybucji informacji o firmie i produktach.

społeczności

Skoro mowa o społecznościach to warto wspomnieć o możliwościach, niezwiązanych z płatnymi reklamami.

Czy warto zaistnieć w społecznościach?

Jak wykorzystać potencjał społeczności?

Jakie są inne formy dystrybucji informacji o firmie i produktach z których warto korzystać?

Myśląc o społecznościach zwykle w pierwszej kolejności myślimy o Facebook-u. Jak w przypadku Facebook-a prowadzenie profilu warto tylko potraktować jako budowanie wiarygodności firmy, coraz bardziej ograniczaną zasięgowo. Tak w przypadku kanału na Youtube możliwości zasięgowe są już zupełnie inne. Do tego należy dodać wartość oddziaływania stworzonego materiału, jakim jest video. Obraz, ruch, dźwięk są najmocniejszymi formami przekazu marketingowego, a materiały video są przyszłością internetu.

Mam doświadczenie w uruchomieniu i prowadzeniu kanału na YouTube, profilu na Facebook-u oraz na Instagramie. Do tworzenia materiałów video posiadam kompletny zestaw profesjonalnego sprzętu w tym między innymi: gimbal, lampy studyjne, rejestrator dźwięku, zestaw mikrofonów. Materiały video składam używając oprogramowania Adobe Premiere Pro, a ścieżkę dźwiękową z wykorzystaniem Adobe Audition. Do realizacji animowanych infografik wykorzystuję Adobe After Effects. W przypadku animacji 3D wykorzystuję oprogramowanie blender.

Adobe Premiere Pro Adobe Audition Adobe After Effects Blender

Budowanie bazy klientów i realizacja sprzedaży z wykorzystaniem email marketingu.

email marketing

Jednym z kluczowych elementów w przypadku wielu firm jest baza klientów oraz potencjalnych klientów. Email marketing z wykorzystaniem takiej bazy może okazać się głównym kanałem, w jakim będzie dopinana sprzedaż.

Jak budować wartościwą bazę klientów?

Jak prowadzić komunikację aby skutecznie dopinać sprzedaż?

Jak zautomatyzować działania związane z budowaniem i obsługą email marketingu?

Dla wielu przedsiębiorców email marketing kojarzy się ze spamowaniem z wykorzystaniem sprzedawanych baz mailowych lub z ograniczeniami w wysyłaniu ofert. Są jednak przedsiębiorcy, którzy potrafią budować wartościową bazę i świadomie wykorzystywać email marketing. W takim przypadku może stać się ono potężnym narzędziem wspierającym sprzedaż.

Mam doświadczenie w uruchomieniu mechanizmów mających na celu budowanie bazy klientów, tworzenia skutecznej komunikacji email marketingowej oraz automatyzacji działań. Projektuję formularze, wdrażam je, integrując z systemami obsługi email marketingu. Do obsługi email marketingu wykorzystuję narzędzie Active Campaign oraz Zapier.

Adobe Premiere Pro Adobe Audition

Działania offline.

działania offline

Jednak marketing toczy się nie tylko w internecie. Warto mieć na uwadze wartość marketingu offline, który w przypadku niektórych firm może mieć równie duże lub nawet większe znaczenie.

W jakim zakresie prowadzić takie działania?

Czy w pełni wykorzystujesz realizowane działania?

Czy prowadzone działania offline są spójne z działaniami online?

Mam doświadczenie w pracy z wydawnictwami, dystrybucji materiałów, organizacji eventów (ekspozycje, imprezy targowe, imprezy integracyjne). Nie jestem skupiony wyłącznie na działaniach internetowych, ale staram się zawsze zasugerować najefektywniejsze kierunki i luki, które warto poprawić.

Chcąc móc sprawnie realizować wszystkie te działania, niezbędne są odpowiednie materiały. Posiadam profesjonalny sprzęt, oświetlenie i zestaw obiektywów do realizacji zdjęć. Materiały zdjęciowe obrabiam używając oprogramowania Adobe Photoshop. Materiały graficzne przygotowuję używając oprogramowania Adobe Illustrator. Do składu publikacji wykorzystuję oprogramowanie Adobe InDesign. Do realizacji modeli i scen 3D wykorzystuję oprogramowanie blender.

Adobe Photoshop Adobe Illustrator Adobe Indesign Blender

Jak pracuję?

  • Weryfikacja stanu działań marketingowych i aktualnych możliwości.
  • Opracowanie strategii marketingowej.
  • Opracowanie poprawek w aktualnie prowadzonych działaniach i przygotowanie propozycji uruchomienia nowych działań.
  • Organizacja zespołu pod realizację konkretnych działań marketingowych. Jeżeli masz pracowników lub chcesz osobiście wdrożyć się w prowadzone działania, to możemy realizować to wspólnie.
  • Koordynacja lub realizacja działań.
  • Weryfikacja efektywności podejmowanych działań.

tel. 668 501 463, email: rafal@7punkt.pl

tel. 668 501 463,
email: rafal@7punkt.pl

Jak pracuję?

gwarancja

Weryfikacja stanu działań marketingowych i aktualnych możliwości.

gwarancja

Opracowanie strategii marketingowej.

gwarancja

Opracowanie poprawek w aktualnie prowadzonych działaniach i przygotowanie propozycji uruchomienia nowych działań.

gwarancja

Organizacja zespołu pod realizację konkretnych działań marketingowych. Jeżeli masz pracowników lub chcesz osobiście wdrożyć się w prowadzone działania, to możemy realizować to wspólnie.

gwarancja

Koordynacja lub realizacja działań.

gwarancja

Weryfikacja efektywności podejmowanych działań.

tel. 668 501 463, email: rafal@7punkt.pl

tel. 668 501 463,
email: rafal@7punkt.pl