Audyt marketingowy ma na celu wskazanie słabych stron w marketingu Twojej firmy oraz możliwości, które nie są jeszcze wykorzystywane. Przeprowadzony audyt pomoże Ci ograniczyć koszty działań, które nie są efektywne dla Twojej firmy. Jednocześnie nakieruje Cię na możliwości, które pomogą Ci rozwinąć i przeskalować firmę.
W efekcie uzyskasz informacje:
tel. 668 501 463, email: rafal@7punkt.pl
tel. 668 501 463,
email: rafal@7punkt.pl
W zakres audytu marketingowego wchodzą wszelkie aspekty marketingowe, które można realnie zmierzyć i zweryfikować.
Audyt nie zawiera opracowań teoretycznych dotyczących wizji, misji i podobnych zagadnień. Nie obejmuje również zagadnień subiektywnych lub do określenia skuteczności których wymagane są szeroko zakrojone badania rynku i klientów lub badania fokusowe; takich jak na przykład identyfikacja wizualna.
Audyt może zawierać sugestie dotyczące oferowanych produktów i usług. Ograniczając się przy tym do weryfikacji grup docelowych i ewentualnych, niewykorzystywanych możliwości.
W wyniku fazy przygotowawczej uzyska się następujące informacje:
W wyniku przeprowadzonej analizy rynku uzyska się następujące informacje:
W wyniku przeprowadzonej analizy narzędzi uzyska się następujące informacje:
W wyniku przeprowadzonej analizy działań reklamowych uzyska się następujące informacje:
tel. 668 501 463, email: rafal@7punkt.pl
tel. 668 501 463,
email: rafal@7punkt.pl
Produkcje video prezentujące skuteczne działania marketingowe dla lokalnych firm usługowych.